Правила програми лояльності «FOVEO PARTNER»
ПРАВИЛА ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ «FOVEO PARTNER»
1.Основні поняття та терміни
- «Програма лояльності» – інформаційно-технологічна система, що фіксує взаємовідносини між Організатором та Учасником.
- «Організатор» – компанія, що організувала Програму лояльності та має виняткові права на управління нею: Товариство з обмеженою відповідальністю «СНЄЖКА - УКРАЇНА» (ТЗОВ «СНЄЖКА - УКРАЇНА»).
- «Учасник» – особа - суб’єкт персональних даних, яка виконує умови Програми лояльності, що визначені Організатором, за умови заповнення електронної анкети.
- «Точка продажу» – місце продажу товарів Організатора, в якому Учасник має можливість накопичувати та/або обмінювати бонусні бали і яке знаходиться за адресою: 81000, Львівська обл., Яворівський р-н, м. Яворів, вул. Привокзальна, буд. 1 А.
- «Ідентифікатор лояльності» ‒ унікальний номер, присвоєний Учаснику. Він служить для ідентифікації особи як Учасника Програми лояльності з метою визнання його права на отримання Акційних Товарів та участі в акціях Організатора.
- «Бонусні бали» – умовні облікові одиниці, які нараховуються Організатором Програми лояльності на особовий рахунок відповідного Учасника при виконанні ним умов Програми лояльності, визначених Організатором, і списуються при замовленні Учасником Акційного Товару.
- «Особовий рахунок» – електронний запис у базі персональних даних Учасників, що містить відомості про нарахування та використання бонусних балів.
- «Електронна анкета» ‒ електронний формуляр, при заповненні якого особа дає свою згоду на участь в Програмі лояльності згідно з визначеними правилами, а також дозволяє передавати і обробляти надані персональні дані та іншу інформацію в рамках Програми лояльності та відповідно до чинного законодавства про захист персональних даних.
- «Акційний Товар» – товар із каталогу лояльності, визначений Організатором, який Учасник Програми лояльності має можливість обміняти на бонусні бали відповідно до умов Програми лояльності. Каталог лояльності вказано на веб-сайті Організатора (за посиланням foveo-partner.com.ua) в розділі «Акційні Товари».
- «Акційний Товар попереднього замовлення» – товар із каталогу лояльності, визначений Організатором, який Учасник Програми лояльності має можливість обміняти на бонусні бали відповідно до умов Програми лояльності, попередньо замовивши його по телефону, який вказаний на веб-сайті Організатора (+380673742262), або оформивши замовлення через веб-сайт Організатора.
2.Нарахування бонусних балів
- Бонусні бали нараховуються Організатором на визначені ним товари під час розрахунку Учасника за такі товари. Інформацію про товари Учасник може знайти на веб-сайті Організатора або отримати по телефону, який вказаний на веб-сайті Організатора.
- Нарахування бонусних балів за товари здійснюється на постійній основі відповідно до пункту 2.3 цих Правил.
- 1 (один) бонусний бал нараховується з розрахунку за 10 (десять) грн. оплаченої вартості придбаного товару.
- Додаткові бонусні бали можуть нараховуватися під час рекламних кампаній, спеціальних акцій та пропозицій від Організатора. Порядок та умови нарахування додаткових бонусних балів визначаються умовами відповідних рекламних кампаній, спеціальних акцій та пропозицій Організатора.
- Бонусні бали стають доступними для використання протягом 3 (трьох) днів з моменту здійснення покупки, за яку їх було нараховано, але інформація про нарахування відображається на веб-сайті Організатора одразу після здійснення покупки.
3.Використання бонусних балів
- Бонусні бали можуть бути використані Учасником тільки якщо його електронна анкета була заповнена, а відомості про нього (ПІБ, стать, дата народження, номер мобільного телефону) внесені в електронну базу персональних даних Учасників.
- У разі невикористання бонусних балів протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати здійснення останньої покупки бонусні бали списуються з особового рахунку Учасника без можливості їх відновлення.
- Відповідно до кількості накопичених бонусних балів на особовому рахунку Учасника Організатор надає йому можливість обміняти ці бонусні бали на Акційні Товари із каталогу лояльності.
Обмін бонусних балів на Акційні Товари із каталогу лояльності здійснюється на підставі відповідного електронного замовлення Учасника, оформленого через веб-сайт Організатора. Шляхом оформлення електронного замовлення Учасник надає згоду на списання відповідної кількості бонусних балів зі свого особового рахунка.
- Кожний бонусний бал має строк дії, який становить 3 (три) роки з дати його нарахування.
- Бонусні бали не є засобом платежу, будь-яким видом валюти чи цінного паперу. Бонусні бали не можуть бути виплачені Учаснику грошовими коштами.
- Учасник має право вибрати Акційний Товар на власний розсуд, а Організатор зобов’язаний забезпечити його видачу в разі наявності.
- Видача Акційного Товару здійснюється в точці продажу безпосередньо Учаснику або на його бажання ‒ шляхом доставки кур’єром (перевізником) за місцем проживання (місцезнаходженням) Учасника. Обов’язок Організатора видати Акційний Товар вважається виконаним у момент вручення такого Акційного Товару кур’єру (перевізникові) для відправлення, пересилання Учаснику.
- У момент одержання Акційного Товару Учасникові видається відповідний документ про передачу Акційного Товару, в якому буде вказана кількість списаних Організатором балів з особового рахунка Учасника.
Кількість списаних Організатором балів буде відображена також на особовому рахунку Учасника.
4.Права та обов’язки Учасника
- Учасниками Програми лояльності можуть бути особи, які досягли віку 18 років, виконують штукатурні, малярні та інші оздоблювальні роботи, уклали з Організатором Договір купівлі-продажу лакофарбової продукції та приєднання до Програми лояльності «FOVEO PARTNER» і пройшли в Організатора відповідну співбесіду.
- При вступі до Програми лояльності кожен Учасник заповнює електронну анкету для реєстрації та отримує від Організатора ідентифікатор лояльності. Організатор має право відмовити у реєстрації особам, які не відповідають вимогам пункту 4.1 цих Правил.
- Учасник Програми лояльності обслуговується виключно Організатором або його представником.
- Для блокування особового рахунка Учасника, а також для його розблокування Учаснику необхідно звернутися до Організатора по телефону, який вказаний на його веб-сайті.
- При втраті ідентифікатора лояльності Учаснику необхідно звернутися до Організатора для його відновлення або заміни. У цьому випадку Учасник повинен одразу зателефонувати для блокування свого особового рахунка. В такому разі баланс бонусних балів на ньому буде збережено станом на момент блокування.
Організатор Програми лояльності не несе відповідальності за всі операції, що проводилися на особовому рахунку Учасника до моменту його блокування.
- Учасник має право в будь-який момент відмовитися від участі у Програмі лояльності. Для цього необхідно зателефонувати Організатору та заблокувати свій особовий рахунок.
- Учасник в будь-який момент може дізнатися баланс накопичених бонусних балів на своєму особистому рахунку через веб-сайт Організатора.
- Учасник зобов’язаний перевіряти Акційні Товари при отриманні.
- Одному зареєстрованому Учаснику Програми лояльності може бути присвоєно одночасно не більше 1 (одного) особового рахунка. У випадку виявлення двох і більше особових рахунків, у яких співпадають зареєстровані персональні дані Учасників за двома записами одночасно: 1) прізвище, ім’я, по батькові; 2) номер мобільного телефону, Організатор вправі об’єднати такі особові рахунки та бали на них. У випадку виявлення двох і більше особових рахунків, у яких співпадають зареєстровані персональні дані Учасників за одним записом, а саме: номер мобільного телефону, Організатор вправі заблокувати такі особові рахунки до моменту вияснення достовірності наданих Учасником персональних даних.
5.Права та обов’язки Організатора
- Організатор має право зупинити Програму лояльності, скасувати або змінити її умови. У випадку скасування Програми лояльності всі бонусні бали, нараховані Учаснику, можуть бути використані ним протягом 10 (десяти) днів після публікації повідомлення про таке скасування на веб-сайті Організатора.
- Організатор має право відмовити у видачі ідентифікатора лояльності чи заблокувати особовий рахунок Учасника за таких обставин:
- використання або спроба використання ідентифікатора лояльності чи особового рахунка в спосіб, який не відповідає умовам Програми лояльності;
- будь-яка обґрунтована підозра у зловживаннях з боку Учасника щодо його участі в Програмі лояльності;
- відкликання особою своєї згоди на обробку її персональних даних;
- надання особою недостовірних та/або неточних персональних даних чи інших відомостей, що вказані в електронній анкеті;
- відсутність будь-яких операцій з використанням особового рахунка протягом 12 (дванадцяти) місяців.
- Організатор не несе жодної відповідальності за будь-які втрати чи збитки Учасника, які виникли в результаті дій Організатора, передбачених пунктами 5.1 і 5.2 цих Правил.
- Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати, обробляти персональні дані Учасників і використовувати їх у рамках Програми лояльності та цих Правил. Всі дані Учасника зберігаються лише в електронному вигляді.
- Організатор може періодично інформувати Учасника про його можливості та Акційні Товари.
- Організатор самостійно визначає перелік та кількість товарів, за придбання яких нараховуються та в обмін на які списуються бонусні бали. Організатор має право змінити цей перелік у будь-який час, про що Учасник буде поінформований на веб-сайті Організатора.
- Термін доставки Акційного Товару попереднього замовлення регулюється Організатором та вказується Учаснику під час оформлення замовлення.
- Акційний Товар може відрізнятись від зображеного на веб-сайті Організатора в каталозі лояльності.
- Організатор має право проводити акції для Учасників та визначати додаткові умови для участі в них Учасників.
6.Електронна анкета та персональні дані Учасника
- Заповнюючи під час реєстрації електронну анкету Учасника, особа надає свої персональні та контактні дані. Заповнення електронної анкети Учасника є обов’язковою умовою повноправної участі в Програмі лояльності.
- Заповнена електронна анкета засвідчує дозвіл Учасника на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання, поширення, знеособлення, знищення тощо) персональних даних, які вказані у цій електронній анкеті, з метою персоніфікації особи як Учасника Програми лояльності, в тому числі для участі у всіх акціях та заходах рекламного характеру, що проводяться в її рамках, а також згоду на передачу (поширення) її персональних даних третім особам з метою їх обробки, в тому числі для здійснення персональної комунікації з Учасником, передачі та отримання інформації. Заповнена особою електронна анкета засвідчує також її згоду з усіма умовами та правилами Програми лояльності, обізнаність про те, що надані нею персональні дані вносяться до інформаційно-технологічної системи.
- Електронна анкета не приймається Організатором, якщо вона повністю не заповнена, дані зазначені неправильно чи не відповідають вимогам.
- Дані Учасника, що вказані в електронній анкеті, є конфіденційними. Доступ до цих даних мають відповідальні особи Організатора, сам Учасник та інші особи, яким було надано доступ до них на правових підставах. Також ці дані можуть бути надані на вимогу правоохоронних та/або інших державних органів відповідно до чинного законодавства.
- Учасник несе повну відповідальність за достовірність даних, наданих ним.
7.Інші умови
- Ці Правила діють з 01 квітня 2019 року та опубліковані на веб-сайті Організатора в розділі «Правила». Організатор залишає за собою право в будь-який час вносити зміни до всіх умов Програми лояльності шляхом розміщення нової редакції Правил на своєму веб-сайті.
- Для вирішення будь-яких спірних питань Учасник повинен звернутися до Організатора. Організатор залишає за собою право дати відповідь на звернення Учасника протягом 30 (тридцяти) днів.
- Програма лояльності діє на постійній основі – до моменту її скасування Організатором.
8.Умови надання особою згоди на обробку персональних даних
Власник персональних даних:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СНЄЖКА - УКРАЇНА» (ТЗОВ «СНЄЖКА - УКРАЇНА»).
Форма надання згоди:
Електронна анкета, що заповнюється Учасником під час реєстрації на веб-сайті Організатора.
База персональних даних:
База персональних даних Учасників Програми лояльності «FOVEO PARTNER».
Категорії персональних даних, які обробляються:
Прізвище, ім’я, по батькові, вік (дата народження), стать, місце реєстрації (місце проживання), номери телефонів (номери домашнього і мобільного телефонів), адреса електронної пошти та інші відомості про особу, що відображені в анкеті чи надаються особою добровільно. Анкета не містить ідентифікаційних даних фізичної особи, зокрема номерів паспорта та ідентифікаційного коду.
Мета обробки персональних даних:
Персоніфікація особи як Учасника Програми лояльності, в тому числі для участі у всіх акціях та заходах рекламного характеру.
Дії з обробки персональних даних:
Збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання, поширення, знеособлення, знищення тощо. В тому числі передача (поширення) персональних даних розпорядникам персональних даних, третім особам, іноземним суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними, яких визначає Організатор самостійно, з метою їх обробки, в тому числі для здійснення персональної комунікації з Учасником, передачі та отримання інформації. Учасник погоджується з тим, що Організатор не зобов’язаний повідомляти Учасника про здійснені ним дії з обробки персональних даних Учасника відповідно до мети та цілей їх обробки. Персональні дані можуть оброблятися в картотеках та/або за допомогою інформаційно-технологічної системи.
Повідомлення про права суб’єкта персональних даних:
Наданням своїх персональних даних шляхом заповнення анкети особа тим самим підтверджує обізнаність про те, що надані нею персональні дані вносяться до інформаційно-технологічної системи ‒ Бази персональних даних Учасників Програми лояльності, а також підтверджує ознайомлення з правами, які згідно із статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та положеннями чинного законодавства надаються їй як суб’єктові персональних даних.
Учасник зобов’язується надавати точні та достовірні дані при заповненні анкети, а також своєчасно повідомляти про зміни персональних даних, що стосуються наданих відомостей.
Строк, на який надається згода (дозвіл) на обробку персональних даних:
Згода (дозвіл) на обробку персональних даних надається власнику персональних даних на невизначений строк, а саме ‒ на період (строк) дії Програми лояльності, Учасником якої стає особа.
Застереження:
Ненадання особою згоди на обробку її персональних даних на зазначених вище умовах чи відкликання особою наданої нею згоди виключає її від подальшої участі в Програмі лояльності.